ویژگی های طراحی وب سایت شخصی 

طراحی سایت شخصی همان طور که از نامش پیداست به منظور معرفی شخص، ارائه سوابق، نمایش آثار، علاقه مندی ها و غیره انجام می گردد. هر فردی برای طراحی وب سایت شخصی هدف مشخصی را دارد.

 برخی از افراد به منظور ارائه رزومه، برخی دیگر برای ارائه نمونه کارهای خود، بیان نظرات و عقاید شخصی اقدام به طراحی سایت شخصی می نمایند. بنابراین هدف از ساخت سایت شخصی متفاوت است. تیم طراحی مستر سایت ساز با کارشناسان مجرب خود طراحی سایت شخصی را به صورت حرفه ای انجام می دهد. برای طراحی سایت ، بهینه سازی و سئو سایت کافیست با ما در ارتباط باشید.

موارد بسیاری در طراحی سایت شخصی تاثیرگذار هستند. به طور کلی طراحی سایت با توجه به نیاز کاربر، کاربرد آن، هدف از طراحی سایت و غیره انجام می گردد و با توجه به موارد ذکر شده از ویژگی های خاص خود برخوردار هستند که در ادامه به معرفی هر یک از آن ها خواهیم پرداخت :

ریسپانسیو بودن در طراحی سایت شخصی 

امروزه استفاده از گوشی های هوشمند و تبلت برای وب گردی گسترده و فراگیر شده است. به همین دلیل واکنش گرا بودن و ریسپانسیو از ملزومات طراحی سایت شخصی می باشد. تقریبا 50 درصد از کاربران برای وب گردی از موبایل و تبلت استفاده می کنند. بنابراین اگر قالب سایت شما ریسپانسیو نباشد و در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده نشود به مرور زمان بسیاری کاربران خود را از دست می دهید. 

انعطاف پذیری در ساخت سایت شخصی 

در صورتی که قصد طراحی سایت شخصی را دارید، سایت شما باید متناسب با نیاز شما طراحی شود. در حقیقت نحوه ی طراحی و پیاده سازی سایت باید به گونه ای باشد که نیازهای کاربر را برطرف سازد.

مدیریت آسان سایت های شخصی

یکی دیگر از ویژگی هایی که در طراحی سایت شخصی باید در نظر داشته باشید بخش مدیریت سایت می باشد. مدیریت سایت شخصی باید کاربردی باشد و در عین حال کاربر به راحتی بتواند با آن کار کند. متاسفانه در برخی از سیستم های مدیریت محتوا این مسئله رعایت نشده است. 

مقرون به صرفه بودن طراحی سایت شخصی

قیمت طراحی سایت شخصی نسبت به طراحی سایت اختصاصی، فروشگاهی و تجاری ارزان تر است. سایت شخصی با توجه به اینکه با هزینه پایین طراحی می شود در عین حال امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد.

امکانات ساخت سایت شخصی 

  • سیستم مدیریت محتوای پیشرفته با طرز کار ساده
  • معرفی آدرس شبکه های اجتماعی
  • گزارش آمار سایت
  • فرم تماس با ما
  • گفتگوی آنلاین
  • اطلاعات تماس
  • گالری تصاویر
  • ارائه روزمه
  • نظر سنجی
  • خبرنامه
  • مقالات
  • و غیره

طراحی سایت شخصی برای پزشکان، ورزشکاران، وکلا، بازیگران، سیاستمداران، نویسنده ها و… توصیه می شود.

نتیجه : در صورتی که قصد معرفی فعالیت ها و آثار شخصی را دارید ساخت سایت شخصی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. در این میان برخی از عکاسان، نویسندگان و هنرمندان تمایل دارند کارهای خود را در فضای مجازی منتشر کنند، ساخت سایت شخصی قابلیت های ویژه ای برای هنرمندان ارائه خواهد داد. 

علاوه بر موارد ذکر شده اساتید برای نمایش برجسته رزومه خود می توانند اقدام به طراحی سایت به صورت شخصی نمایند. تیم مستر سایت ساز با طراحی سایت حرفه ای و کاربردی در کنار شما خواهد بود تا کسب و کارتان را توسعه دهید.

قیمت طراحی سایت شخصی نسبت به طراحی سایت اختصاصی، فروشگاهی و تجاری ارزان تر است.سایت شخصی با توجه به اینکه با هزینه پایین طراحی می شود در عین حال امکانات بسیار زیادی را در اختیار شما قرار می دهد. برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید تا مشاورین ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرن و راهنمایی کنن.

0 0 رای ها
امتیاز دهید
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها